bebisimbenm Ebru_Bahar_27 doktordan ve hastaneden memnun musunuz ve doğum ücreti hakkında bilginiz var mı 🙃
Ebru_Bahar_27 bebisimbenm valla bende buranin yabancisiyim antepliyim rastgele gittim suna hanima iyiyiz zaten son hftalarimdayim dogumuma 2 ay bsey kaldi:)
-SirinByksc- Mehmet bardakçı kesinlikle çok ilgili bi doktor Ankarada yaşadığım halde mehmet bey için konyaya gittiğim çok oldu ☺️