Busraaydiiin1 Bugün 26 olduk ve hala alışveriş yapmadım kızıma benim gibi hala hicbirsey almayan varmiii ?? 😄😄
Uysll Busraaydiiin1 ben kendi payima düşenleri 2 gün önce aldım 31+6 ☺️ annem alıyor diye ben çok acele etmedim kalanları da toptan aldım bitti
Deletedmom727271 Ben 😂😂 sadece küçük bir beşik ve anne bebek bakım çantası aldım onun haricinde daha başlamadım 🙈 ilk oğlumdan kıyafetler duruyor onları ayırıp ne eksikse öyle alıcam malum çabuk büyüyorlar 🤤