Edadrmz Ipekkarakus0 canım hastanede sıra beklerken mutlaka çikolata ye bide tuvaletin olmasın doktorum bana meshanen boş olsn demişti 🥰
seleencakiir Ipekkarakus0 inşallah detaylı ultrason bittikten sonra burda bilgilendirme yapar mısınız ikili ve dörtlü tarama risksiz çıkmıştı inşallah detaylı ultrason da bu şekilde gelir🌼 sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🤲🥰
mirage333 Ipekkarakus0 ben 22. Haftaya aldım ama geç mi acaba diye dusunuyorum 🤭 doktorum 22 ye al dedi diye oyle aldimda
ElmasAksoy1 Bizim dündü çok güzel bi duygu bebeğimi ilk defa bu kadar net gördüm. Heyecanlanmakta çok haklısın 🥰 umarım güzel geçer 🤲🥰
Ipekkarakus0 ElmasAksoy1 evet gerçekten çok merak ediyorum nasıl olduğunu normalde hep renkli ultrason veriyor doktorum ama şimdi tam hareketlendi nasıl duruyor ne yapıyor o kadar çok merak ediyorum ki inşallah canım çok teşekür ederim 🌸💕
zamaneannesi ElmasAksoy1 ne kadar süre sürüyor ve nasıl oluyor anlatır mısınız benim de 2 hafta sonra çok merak ediyorum normalden farkı ne ?
Ipekkarakus0 mirage333 hayır geç değil bence 24. Haftaya kadar yaptırabiliyorsun benim de doktorum 20 21. Haftada yaptır demişti ben dedim 21 olsun daha belirgin olur ☺️
Edadrmz zamaneannesi 30-40 dk arası sürüyo canım doktor tek tek bütün organlarını anlatarak gösteriyo zaten çok keyifli 😊
ElmasAksoy1 zamaneannesi bebeğin pozisyonuna göre 20 dakikayla 1 saat arası sürebilir benim 15 dakika sürdü normal ultrasondan çok farkı yok zaten ilk baslarda iç organlarına vs bakıyor çok bisey anlaşılmıyor ama bi kac kez 4d ve renkli gösteriyor yüzünü o anda gerçekten muhteşem 😍
Ipekkarakus0 Edadrmz evet çikolata ve vişne suyu önerdi doktorum lavaboyu söylemedi ama öyle yapayim çok teşekür ederim ☺️