limonlukekim0 37 deyiz bebisim 3kg. ikinci sezeryan olucak. 38+5 e gün verdi. belim kopacak gibi agriyor. 2 gu once nst de bir kere sanci cikmis ama hareket de olabilir artarsa gel dedi. kasiklarimda cok yok sadece belim. sanci midir gitsem mi ne yapsam
kadifemsii limonlukekim0 sancı kasıklardan bele doğru yayılır bazen bacaklara falan vurur . Bence normal gebelikte yaşanan bel ağrısını yaşıyorsunuz . Ama doktorunuzu bi arayın isterseniz içiniz rahat etsin
kadifemsii limonlukekim0 bende 2. Sezeryanımı olacağım 1 ay sonra . Benimde ara ara şiddetli bel hatta sırt ağrılarım oluyor . Regl sancısını bildiğim için ve ilk doğumumda suni sancı aldığım için tedirgin olmuyorum doğum olmadığını biliyorum . Bu ağrılarda normal canım .
limonlukekim0 kadifemsii benim daha yakin ama canim cikadabilir. dogum sancisi kasikta da olmasi lazim diye biliyorum
kadifemsii limonlukekim0 gidin doktora çünkü çoğu kişi kasıktan önce bel ağrısı yaşıyor. Yani evet sizin az zamanınız kalmış muayene olmanızda fayda var