Merhaba hanımlar 28+3 hamileyim ve vajinamda ağrı hissediyorum bir kaç gündür. Yatarken,kalkarken,yürürken,otururken hep ağrı hissediyorum ve korkuyorum internette araştırdığım zaman çatı ağrısı yazıyor ve normalmiş korkuyorum açıkçası daha kontrole Martın 10’u gibi gideceğim. Beklemelimiyim yoksa doktora gitmelimiyim bu durumu yaşayan yardımcı olabilecek biri varmı 😢