SemraSnmezTuru
Kızlar ben Allah izin verirse bebeğimi en geç 6. Ayında kendi odasına yatırmak istiyorum. Oda yapıyoruz. Ama anne yanı beşiği olarak ne alacağıma karar veremedim. Bi aklım park yatak al odasına gelınce katlar kaldırırsın diyor. Ama en kötüsü bile 300 den başlıyor. Bebekonfor diye bi yer var orda yataklı nevresimli anne yanı beşiği 250 tl. Ama odasına geçince o beşiği napıcam onu bilmiyorum. Park yatağı bi yerlerde yine kullanırmıyım acaba. Bilemedim ki. Of çok zor geliyor ilk bebek tecrübesizlikte var 🤦🏼♀️🤷🏼♀️