kizanasiii_ Herkese selam öncelikle 🐣 Benim sormak istediğim bi soru var şuan 36+1 haftalığız 👼🏻 bu elle yerleri silmek, halıları silmek gibi eylemleri ne zamandan itibaren yapmaya başladınız acabaa 🤔 İlk hamileliğim ve hiçbir fikrim yok 😊
kadifemsii kizanasiii_ hamileliğimin başından yapabildiğim yere kadar yaptım 😬 eğer doğum için soruyorsanız ben faydasını görmedim
kizanasiii_ kadifemsii aaa gerçekten mi 😳 demek ki buda kişiden kişiye değişiyo yapıp da çok kolay doğurdum diyenleri duymuştum çünkü 😂
kadifemsii kizanasiii_ evet canım değişiyor . Çocuğun kilosu çatı darlığı herşey etti ediyor . Benim kızım iri bir bebek olarak doğdu o yüzden bi türlü kanala yerleşmedi açılmam olmadı .