beybisu Merhaba arkadaşlar, diyarbakırda yaşayan anneler bu hastane hakkında bilgi verirse çok mutlu olurum. Fatmanur hoca nasıl, önerir misiniz?
Son_Almila beybisu ona gitmiyorum fakat eşimin iş arkadaşlarının eşleri çoğu ona gitmiş ve memnun kalmış bildiğim tek bu.
Polenpolen52 beybisu bızım iş arkadaslarının eslerı cok gıden var hepsı çok memnun , ben zelal hanıma gıdıyorum memorıal
Leylasiva21 beybisu çok yoğun olmayan bı hocayi bulun çok yoğun olanlarda ilgi az. Ben batı hastanesi Cihan bademkirana gidiyorum gayet memnunum ilgili saat kaç olursa olsun mesaj atınca veya arayınca cevap veriyor.
Mucizem_211 beybisu ben bugün gittim ama Fatma hocanın yanına değil ceren hocanın yanına gittim inanılmaz ilgiliydi gerçekten de çok beğendim 17 mart sezeryan günü verdi 😇
beybisu Son_Almila Ben sabire hocaya gittim sadece 1 kez. Çok memnun kaldım da yine de ya Fatmanur hocayı ya da ceren hocayı denemek istiyorum. Fatmanur hoca aşırı yoğun sanırım, ilgisi ne düzeyde olur bilemedim
Son_Almila beybisu ben kayapınar da oturuyorum bana orası ters kaldı trafik yoğun. Bir de ben doğum paketi olsun istedim on kez masraf çıkmaması adına o yüzden evime daha yakın olan dicle memorial hastahenesni tercih ettim
beybisu Ben dicle memorialde 1 sene ebe yardımcılığı stajımı yaptım, gerçekten bakımı da doktorları da iyi. Ancak uzak durmanız gereken doktor da var yani😅
Son_Almila beybisu ben yabancıyım 7 ay olacak buraya geleli gelmeden 1 gün önce hamile oldumu öğrendim şimdi sen öyle deyince içime kurt düştü mesela hangi dr
beybisu Polenpolen52 O zaman fatmanur hocaya devam edelim. Zelal hocanın yanında çalışmış biri olarak, aman biraz dikkatli olun derim😅 maalesef onun hakkında çok pozitif olamıyorum
Polenpolen52 beybisu valla aylardır gıdıyorum ben ınanın hıcbıse olmadı ne zaman yazsam aksamına arıyo
gulumse0611 beybisu merhaba birşey sormak istiyorum gastroentorolojiye gideceğim nurullah bey var alanında nasl bilginiz var mı yada öğrenme şansınzı
beybisu [silindi] yani sizi etkilemiş gibi olmam istemiyorum ama zelal hocanın normal doğumlarının pek iyi geçtiği söylenemez maalesef. Gergin bi tavrı var. Onun gerginliği anneyi de geriyor, ama tabii ki herkeste aynı durum geçerli olur mu bilemem
beybisu Leylasiva21 ya evet doğru ben de ilk 2 muayenemde cihan hocadaydım, sonra sabire hocaya geçtim. Beni de fatma hoca konusunda korkutan bu. Gerçekten çok yoğun,
Son_Almila Son_Almila ben de dicle memorial uğur değer hocaya gidiyorum yarın muayenem var hatta 35+2 olduk. Hoca iyi rahat o rahat olunca ben de rahatım yoksa evham halim var sanrm biraz da erkek olduğu için çekiniyorum çekindiğim için de rahat oluyorum sadece hoca çok yoğun az ve öz konuşuyor normalde öyle mi diğer dr lar bilmiyorum
beybisu Son_Almila Son_Almila ya ben nedense erkek doktorlarla kendimi rahat hissedemiyorum. Kesinlikle benlik bi durum bu, biraz fazla çekingen yaklaşıyorum. Eğer öyle bi sorunum olmasaydı diyarbakırda kesinlikle Uğur Değer dışında doktora uğramazdım bile
beybisu Son_Almila valla uğur değere maddi olarak imkanların yetiyorsa git, bırakma derim. Benim diyarbakırda güvenip, içimin rahat edeceği ilk doktordur şahsen. Gerçekten çok başarılı