handemie arkadaslar beta 199 525 907 cikti iki gun arayla yaptim hepsini ve ara belim ve kasiklarim cok agriyor sizce nornalmidir hizli testede cift cizgi gordum arkadaslar
kadifemsii handemie ilk dönemler regl olacakmış gibi sancı çekmek normal zaten Buda gebelik belirtisi . Tebrik ederim
HilalEyce handemie çok normal belli bir süre daha ağrı oluyor benim 10. Hafta da geçti bebek büyüdükçe tekrar baskı yaptıkça ağrılar yine artacak.
handemie kadifemsii dogrudur aynen oyle bi agri dun doktorum dedi hamilesin diye ama ne kadarlik oldgunu soylemedi sizce ne.kadarliktir son adet tarihimi bilmiyorum 2 aydir adet gormuyordum