Keskinn07 Kızlar nstde sancim çıkıyor ama çok fazla hissetmiyorum acilmam da yok ilk gebeliğim, doktor sancilarin başlayınca 3 dk düşünce gel dedi sizce sancıya kadar beklemelimiyim ne zaman suni sancı veriyorlar 40 haftadami
kadifemsii Keskinn07 bi sorun yoksa 40 tan sonra veriliyor diye biliyorum ben 40+3 te suni sancı almıştım .
twobabymommas Keskinn07 Benim sancım yoktu nişanım gelmişti 3 cm açılmam vardı yatışım yapıldı 38+6da suni sancı ile 2 saat içinde doğum yaptım, sanırım doktor ile alakalı🙄 Sağlıkla gelsin bebeğiniz😍
Keskinn07 Zehra9616 inşallah hemen olur , benim şuan alta doğru giden bebek hareket ettikçe kasilmam oluyor ani sancı gibi girip gidiyor
Zehra9616 Keskinn07 hersey yolunda gidiyosa kesinlikle bekle ve suni derse al derim sknti olmadigi surece