Kubraozemir27
2.5 aylik hamileyim ve kasigima surekli kramp giriyor. Bu normalmi ? Ne yapabilirim ?
Zeynepakdmr123
Ben de 41. Günündeyim şiddetli kasık ağrıları bende de mevcut bu gayet normal çünkü bebek yerleşiyor ve vücut şeklini değiştiriyor
Feyza3214
Bende 34. Haftamdayım o kramplar yok mu ah o kramplar🤦🏻♀️