Dün kendimi iyi hissedince eşimle biraz ev işlerini yaptık, ben çok ayakta kaldım dolandım bir de eşim başka işleri yapıyor diye çamaşır sepeti falan kaldırdım. Çok eğil kalk yapınca belim ve karnım çok ağrıdı. Bu arada 16 haftalığız. Akşam eşim işe gitti vardiyalıydı. Ayakta biraz da ütü yaptım. Fena bir şekilde belim, bacaklarım, sanki böbreklerim bile çok ağrıdı sabah uyandım halen ağrılarım var ama azalmışlar gibi şimdilik. Böyle ağrıların olması normal değil mi? Korktum sanki. Bir de bebek büyüdükçe de ağrı yapıyordur değil mi?