Gmz5361 hayir adet gecikmen olmus kimyasal degil buu silik cikma sebebide suudurki adetsen once ve adet doneminde test yapilmZ cunku hamile olmayan birinde bile hcg hormonunda artış olur zaten bu yuzden silik cikard ve biz hemen tedti alip doktora kimyasalmi yasadik hamileydim ben ama neden boyle oldu diye kosariz.İste tum yanlisi basda yapioruz.Adet oncesii erken gebelik ve adet donemii test yapilmazz.Adetsen tam 1 hafta yada 10 gun gecmelidirr.Seninki adet gecikmesi olmus hormonlardan ve ya mevsim degisikligk ile alakalı ola bilir.Her gecikme sonrasi adet kimyasal degildirr canıç.Ayrica kimyasal gebelikdede normal gebelik givi test yapinca koyu cift cizgi cikmasi lazim sende silik olmus ve sebebinide acikladim neden umarim anlata bilmisimdir.Hayirskisi ile insallah hepsi duzelir hamilede kalirsin canim