Esraeee Selam hanımlar, 23. Haftadayım. Yaklaşık 1.5 aydır bu ilacı kullanıyorum herhangi bir yan etkisi görmemiştim. Sabah aç karnına içip geriye uyuyorum. Bu sabah uyandığımda karnımda aşırı bir ağrı isal ve mide bulantısı vardı. Devamında da kustum ama aşırı demir tadı geldi. Sizce bunun sebebi nedir. Benim gibi olan var mı? İlaçtan olsa 1.5 aydır herhangi bir sorun yaşamamıştım. Neden kaynaklı olabilir?
mirage333 Esraeee doktorum bana bulantı yapabilcegini oyuzden uyumadan icsem daha rahat edicegimi soylemisti.
Gudu Esraeee Bende 2 aydır kullanıyorum bazı sabahları mideme sanci giriyor. İshal ara sıra oluyorum. .
Edadrmz Esraeee bende gece yatmadan önce içiyorum canım sende bi öyle dene istersen sikayetlern yine devam ederse doktoruna bi sor ama bu ilaç ishal yapıyomus 1.5 ay sonra niye oldu dersende belki yediğin başka bişey dokunmustur yada üşüttün mü acaba
Beyzan738 Esraeee bende kullanyorum sabahları ac karna iciyorm biraz zaman gecyor kahvltmi yapıyorum.. Eger devam ederse buraya yazma cnku kimse bilemez doktoruna danis degstirir ilacini yada kullanim zamanjni soler
SunnyG Bu ilaç ishal ya da kabız yapabiliyor demişti doktorum. Ben herhangi bi yan etki görmedim. Ama sıkıntı olursa bitkisel alternatifi var, ona geçeriz dedi. Doktora danışın şikayetleriniz devam ederse, ilacı değiştirir muhtemelen.
Poyrazin_annesi Bu ılac ishal veya kabız yapabılıyor ama sız dıkkat edın bu ılacı sütle tüketmeyın 2 saat boyunca
Denizvegokyuzu Esraeee bende aynı sorunları yaşadım.ishal kusma bulantı Bide Soğuk soğuk terledim tüm gün kendime gelemedim. Hiç bu kadar kötü olmamıştım. 🤦🏻♀️ Doktorumu aradigimda ilacı bırakmamı söyledi. 1 2 gün vücudumu dinlendirip başka ilaca geçtim. Uzun süredir kullanıyorum bı sorun yaşamadım çok şükür. 😇