Okyanuss06 Ben ilk kontrolümden beri kullanıyorum 1 di 2 ye geçtim.26. Hafta 9 kilo aldım ama vitaminden mi beslenmemden mi bilmiyorum.
ilkkalpatisi İçinde folik asit var, fazla aldığımızı düşünen oldu mu? ben hep düşünüyorum aslında içinde folik asit olmayan multivitaminler daha iyi olur diye ama daha doktoruma söylemedim
lunam Ben kullanıyorum 14.haftamdan beri. Doktor değiştirdim, o da aynısını tavsiye etti. Gayet iyi olduğunu düşünüyorum ben. Ekstra bi kilo da yapmıyor bence, 36.haftamdayım 9 kilo almışım.