ElisaMom Haftadayım haftada iki kez rahmin alt kısmında pelvik girişinde ağrı oluyor, genellikle bebek hareket ettiği zamanlarda oluyor. İlk gebeliğimde böyle bir durum yaşamamıştım. Bu bebeğin rahme baskı uygulumasından mi kaynaklanıyor yoksa erken doğum riski olabilir mi?