_momy Merhaba, bende hamileliğimin başından beri Cüneyt beye gidiyorum. İki arkadaşımda onda sezaryen doğum yapmıştı. Tüm bilgileri söylüyor ama mizahı biraz soğuk. Bende doğumda nasıl olacağını çok merak ediyorum 🙈 Normal doğumlarınada doktor kendi gelip giriyormuş. Seçme sebeplerimden biride bu. Bazı doktorlar girmiyor normal doğuma bazen. Ama Pendik Bölge Hastahanesinde yaptırıyor doğumlarını, nasıl bir hastahane bilemiyorum. Bilen varsa bilgilendirirse sevinirim.