Feyz-al tabiki 🌼 10+3 oldum ben hala devam ama eskisi gibi değil evimden tiksiniyorum annemlere geldim şehir dışına o iyi geldi biraz 5. Haftamda kovid olmuştum 1 hafta 10 gün aynı odadan çıkmadım muhtemelen hamileliğinde verdiği etkiyle tiksindim aylardır da yemek yapmıyorum mutfağın önünden geçemiyorum ailene gitme durumun varsa eğer bu günlerde iyi oluyor Allah razı olsun hem kendi ailem hem eşimin ailesi suyuma kadar getiriyorlar