bb0606bb Herkese merhaba 4-5 haftalık gebeyim polikistik overım 8 ay uğraştıktan sonra çok şükür hamile kaldım dün ultrasonda kese göründü ancak bebek ve kalp atışı henüz görünmedi bu durumu yaşayan var mı çok stres oluyorum
Cigdemmylmzz bb0606bb ben 6. Haftanın sonuna doğru bebeği görmüştüm çok ufak olarak 7.haftada da kalp atışını daha küçük canım
handemie bb0606bb kac ile ogrendin gebeligini canim beta hcg kacti bide keseyi kacta gordun benim.ilk 199 cikti 2 gun.sonra 525 cikti duntekrar yaptim 907 cikti keseyi hala goremedim
bb0606bb handemie canım ilk öğrendiğimde 76 çıkmıştı iki güne bir iki katı oldu en son baktığımda 1200 dü sadece kese göründü. Rabbim seninde evladını sağsalim kucağına versin
handemie bendede vardi polikistik over ama azdi doktorum 5 kilo felan vermemi soyledi ben 10 kilo verdim hamileyim suan verdigim 10 kiloyu alicam 😬
bb0606bb handemie ayy kilo almalar böyle olsun bin şükür sağlıkla kucağına al inşallah bebişini canım