Bursaspor16 PrensesFiona normal doğum düşünüyorum ama normaldede 1 paket yeter bence yetmezse alınır tekrardan
PrensesFiona Bursaspor16 aynen bende normal düşünüyordum açılma olmayınca sezeryana döndüm.1 paket al elinde kalmasındansa sonradan alınır. Ben 78 kiloyla doğuma gittim L beden iyi oldu bana.
EsengulC Bursaspor16 Evet normal pede hem dönemedim hem dönmedim yani çok rahat geldi depend bimde ciddi anlamda çok kanamam oldu zaten adetlerim de ağır geçer hep bimde 40ım bitti adetm başladı derken ped yerine depend terch ettim
Bursaspor16 PrensesFiona evet bende L beden düşünüyorum çok sağolun Allah analı babalı büyütsün inşallah bebişinizide ☺️🙏
PrensesFiona Bursaspor16 Aminn kuzum Allah razı olsun. Senin hayırlı sağlıklı kolay doğumların olsun İnşallah 🙏💕
Beyzan738 Bursaspor16 bende bir paket aldim hastanede kullanrm eve gelncede kullanrm die.. Sonra normal kanamaya donerse normal ped vs alirim 🤷♀️
Reyhandemirbasaran Bursaspor16 dort bes paket almistim sanirim. Ama ben 70 gun kanadim. Ilk gunler yoğundu ve cok rahatti. Sonrasinda normal pede gecmistim.
Bursaspor16 Reyhandemirbasaran benimde yoğun kanamam olursa öyle alırım 1 paket alayım diyorum şimdilik kişiden kişiye değişiyor çünkü kanama 🙄
Hzlkaya Bursaspor16 ben ilk doğumumda 1 paket depend 1 paket de lohusa pedi kullandım sonra günlük ped normal ped falan idare ettim
Beyzan738 Bursaspor16 inşallah canm.. Hastanede hastane bezleri de var yetmezse ordan isteriz ya 😁🤷♀️
Minikbey03- Bursaspor16 depent kilotlu bez formunda iç çamaşırı giymenize gerek kalmıyor kenarlardan yırtıp atıyorsun lohusa pedi ped formunda🌺
Hazal_kubra12 Bursaspor16 1 paket yetmişti 2 3 pakette norml orkid kullanmstm kanamam 2 hafta olmustu sonlara doğru çok az oluyodu
Bursaspor16 Beyzan738 evet canım ben hastaneye sordum veriyoruz ama bizimkiler kalın biraz dedi o yüzden depend alayım dedim en kötü yetmezse isticez mecbur 😀
Eslem_1 Fnen Minikbey03- sezaryen doğumda da giyiliyor mu o dikiş yapılan yerleri kapatıyor sanırım ? Bi de doğum sonrası kanama kaç gün sürüyor yoğun mu olur adet gibi mi ben kanama olduğunu bilmiyordum doğumdan sonra
Bursaspor16 Minikbey03- bilmiyodum valla sağolun bilgilendirdiğiniz için en kötü bende lohusa pedi kullanırım depend bittikten sonra 😀
AnnelikHayali Bursaspor16 tek paket yetmişti bana. O yüzden yine bir paket aldım. O bitince de kullandığım pedin en uzun olan boyunu kullanırım diyorum.