Nebyaa Kızlar lohusa pijama takımlarınızı aldıysanız görsel olarak paylaşır mısınız bize de fikir olsun 💕 Aynı zamanda hangi siteden ve ne kadara aldığınızı da yazarsanız sevinirim ☺
_handenurrr Nebyaa https://ty.gl/brwetbahkz umarım açılır trendyoldan aldım penyesi çok güzel bandı içinde iç gostermiyor
Deniz2961 Nebyaa ikinci kez gebe olarak ya i tecrübe olarak söylüyorum ki çok gereksiz birşey kullanışlı değil normal pijama takımı alıp üstüne bir tane sabahliklik Alin
Lulikli Nebyaa suwen mağazasına gidebilirsen aldıklarımı atayım canım ama gidemezsen internette kalmamış malesef 🤷🏼♀️
FeriDee Deniz2961 kesinlikle katılıyorum normal pijama takımı daha iyi oluyor rahat oluyo en azından. Bnde ilk doğumda aldım giymedim bile
_handenurrr Nebyaa benimde erkek ama bende kırmızı aldım degisiklik olsun diye iki takım aldım biri mavi biri kırmızı 🤭
Nebyaa _handenurrr ben lohusa takımı bir tane alacağım için mavi istiyorum bi tanede normal pijama takımı alacağım
Lulikli Nebyaa hiç kalmamış ya ben ilk indirime girdiğinde almıştım bitmeseydi keşke cidden kaliteli parçaları