Ezgim10 Günaydın kızlar bebeğinizin ilk kalp atışını duyduğunuzda neler hissettiniz nasıl bir duygu 🙂
EsinFatihDogan Ezgim10 Eşimle 7. hafta da duyduk kalp atışını ikimizde ağladık 😊 doktorum sen şimdiden böyleysen 9 ay naparsın dedi 🙈 zaten duygusal bir yapım vardı hamilelik daha da hassaslaştırdı. Rabbim isteyen dileyen herkese nasip etsin inşallah 🙏🏼 bu duygunun tarifi yok 💕
sevilayumitozdemir Ezgim10 ağlamıştım çok farklı bir duygu o an ses kaydı yapmıştım arada açıp açıp dinliyorum hala muhtaşem bir mucize doktordan çıktık hala mutluluktan ağlamıştım 😊😊😊😊
dalin Ezgim10 ilk bebegimin kalp atisi yoktu dusuk yapmistim cok uzulmustum.Allahim sonra yuzumuze bakti tekrar hamile kaldim ve 6+3 haftalikken hem bebegi hem kalp atisini duymustuk..Drum hazirmisin dediginde kalbim yerinden cikicakti sanki eşime hemen videosunu cekmesini soylemistim.o an o duyguyu tarif etmem imkansiz gozlerim dolmustu agzim kulaklarimdaydi resmen mutlulukdan.sonra arabaya binip arabadaki kabloyu tlfonu bagladik eve gidene kadar o sesi dinlemistik.sonrada telefondan bakip bakip izlemistik halada izliyoruz suan 36+2 yim allah herkese nasip etsin ins saglikli bir sekilde dogum yapalim
BlntMerveBayhan Ezgim10 çok güzel bi duygu canım ben Hatta ağladım bile ilk bebeğimde kalp atışı olmadığı için kürtaj olmak zorunda kaldım bunu duyunca ben de eşimde çok mutlu oldu dünyanın en güzel sesi bence 🙏🏻🙏🏻😌
Asia Ben acillik olunca acidan,bebegimi kaybedecegim korkusuyla, merhametsiz ebe hemsirelerle 7haftalikken duydum. Bir nebze duyunca icim rahatlamisti. Ama kotü sartlarda duydum...
Emnmntmhmmt Ay ben şimdiden msjlarinizi okurken ağlıyorum haftaya kalp atisini duyunca naparim bilmiyorumm 🤔🤔