Nazlimom ayseertas4372 doktor 20. Haftadan sonra hissetmeye başlarsın demişti tekmelerini vs. 21. Haftada hissetmeye başlamiştim
AysunUgur ayseertas4372 19+2 ilk güçlü tekmesini hissettik, eşim de o an yanımdaydı elini koydu ve tekrar tekme atıp babasına da kendini hissettirmişti 🥰 çok güzel bi andı, hamileliğin en güzel kısmı o zaman başlıyo bence
Cigdemmylmzz ayseertas4372 19. Haftada böyle mısır patlıyormuş gibi hareketleri vardı şuan 23 karnımda gezinmesindden gece uyanıyorum 😂🥰
Kelebekk-0307 ayseertas4372 benim kızım çok hareketliydi 16da hissetmeye başladım zaten sonrasinda şiddeti artarak devam etti 🙂
hunilimom ayseertas4372 ilk kızım da 17. Haftada bi hareket hissettim sonra 19. Haftada tam bebek olduğunu anladım suan 2. Ye hamileyim 14. Haftada hissettim