Dygderin Kızlar merhaba. Ben 20+4 haftalık gebeyim. Doktora gittim bebegimin kilosu 355 gr olduğunu söyledi. Normalmi sizce
iremss Dygderin normal normal şimdi o haftaya kontrolüm denk gelmiyo ama ilk kızıma gebelkten hatrlıyorm o haftalar 300-350 gr olması normaldi
kckelf123 Dygderin benim 19da 280 di banada zayıf gelmişti ama normal demişti doktor seninkide normal dir
Sevilay_Demir Dygderin kilosu gayet iyi güzel. Ben 19 haftalıkken gittiğimde bebişim 242 grm dı az gelmişti bana ama doktorum normal dedi Ztn bebekler son aylarda daha çok kilo alıyorlar fazla takmayın kafanıza