Merhabalar kızlar. Kan değerim düşük, gebeliğin 13. Haftasında yım. Keçi boynuzu pekmezi, kuru üzüm + kan ilacı kullanıyorum. Babam dün bana dalak almıştı. Bende pişirip yedim ama sonra aklıma dank etti, bir sıkıntı olur mu sakatat yemek? Halk arasında çeşitli söylemler var, fikrinizi almak istiyorum. Yiyen sorun yaşamayan var mı🙁