aselinannesi06 mrb canm gecmis olsun ben hamilelgmn ikinci ayinda koronoya yakalandim.. Ilk basta gece cok cok fazla seklde kafatasi basim kafam komple zonklyodu agridan uyuyamamistim sabahi sabah ettm saat 5 6 gbi esimi uyandrdm aglayarak hastaneye gotur demistm hastnye gdip tst verdik poztf cikti.. Asiri halszdm atesim cikti o gunun oglesi sirkeli su yaptim alnma koydm uzandm dinlendim hamile oldgm icin hap vermediler.. Ikinci ayda oldgum icin hem hamilelk bulantisi cok fenaydi hemde hastalk bulanti yapıyordu su bile icemiyordum bir bardk dahi su icemedigim icin bebegme bsy olurmu korkusu vardi..yemek de yiyemyodum bulantidan ve halszlkten hcbsy yapamiyodum yattgm yerde kalalkalmstm ama zorla bebgm icin bol yogurt, meyve, meyve suları bunlari tuketmistm.. Doktorm ozellikle bol sıvı tuketmen lazim corba, su meyve suları demsti sivi tuketerek vücuttan bu hastalgi atlatablcgmi soledi dedgm gbi zorda olsa corba yogurt meyve, bol su tuket canim yat dinlen kalkma hic surekli yatinca kan pihtlsmasi da oluyormus gbeelkte iyi degl arada kalk evin icinde yuru hastalgn bittikten sonra doktoruna sole korona gecirdgni bana surekli yattm diynce coraspin vermisti suan 35 haftlgm cok sukur gecti bitti diyorum ama cok zor bi donemdi Rabbim kimseye yasatmasin