Kızlar arada bir çorbaların içinde falan atıyorum , pirinç pilavındada kullanırım genelde . Ama bir yerde gördüm zararlıymış , şu an içtiğim Çorbanın içine de atmıştım bir an da içmeyi bıraktım gerçekten zararlımı sizler tüketmişmiydiniz yemeklerinizin içinde ?