mrs_elisah Edavebebek uniqon dan yaptırmıştım 2 takım. Memnun kaldım. Ben geçen sene yaptırmıştım 130 TL idi indirimde 10lu set. Şuan uçmuş fiyatlar 🤷🏻♀️
SerraveAnnesii Yılbaşından önce Bebeqon sitesinden 200 liraya 12li isimli hastane çıkışı yaptırdım.Şu an fiyatlar nasıldır bilmiyorum ama çok fazla model var ve kumaşı, kalitesi, baskısı çok güzel ☺️
Kubrailkan Instagram miraynakisdekor sayfasından. Tam set bilmiyorum maalesef ama battaniye 140 tlydi 🥰 https://imgyukle.com/i/Eu9dcP