Bilgeklc
Merhaba arkadaşlar ben 8+4 haftalığım doktorum bayram dan önce bi kaç test istemişti o gün muane kaydı açtırıp yaptırmıştım sonuçları bugün göstermeye gittim ama doktorum çıkmıştı bıgün tam 10 gün oldu acaba muane düredi kaç gün oluyo bu hastaneye gidenler söyleyebilirlermi veya yarın gitsem benden yine ücret alırkarmı acaba