Günaydın kızlar. Nasıl gidiyor? Az kaldı artık yavrularımıza kavuşmaya. 🥰 Heyecanlı mısınız yoksa endişe ve kaygı mı ağır basıyor? Günler ilerledikçe içim kıpır kıpır oluyor benim.
📌Doğum şekliniz belli mi?
Kimler normal doğum bekliyor, kimlerin sezaryen tarihleri belli? Ben normali bekliyorum inşallah bir aksilik olmazsa. 36+1’im. Hurmaya başladım. Her gün pilates yapıyorum. Yarım saat yürüyorum. Gün içinde çömelme hareketleri yapıyorum.
📌Bu haftalarda şikayetleriniz neler?
Sırt ve bel ağrısı yaşamayan yoktur herhalde. Ödem de oluşmaya başladı sanki bende biraz. Bir de enfeksiyon çıktı. 😕Mide yanmalarınız geçti mi?
📌Nstleriniz ne durumda?
Bende minik minik yalancı sancılar çıktı.
📌Bebek gelişimleriniz nasıl?
Benim kontrolüm iki gün önceydi. On gün/iki hafta kadar önden gidiyor dedi doktorum. 🙄 biraz gözüm korktu erken gelmeye kalkmasından.
📌Hazırlıklarınız ne alemde?
Benim alışveriş, yıkama, ütüleme ve hastane çantası tamam gibi. Aklıma geldikçe ekliyorum bi şeyler. 😄 ama zihnen hala hazır değilim sanki doğuma. 🙈 temizlik kaldı bi tek. Onu da ufak ufak yapmaya çalışıyorum. Haftaya yardımcı abla alacağım. Bir de çömelerek yer silmeyi düşünüyorum ama gurbette görev yaptığımız için yanımızda ne annem var ne K.validem. Haftaya kadar başlamayı istemiyorum. Ya doğumu tetiklerse diye korkuyorum çünkü artık bebek hazır, baş geliş pozisyonda, gelişimi de iyi, her an gelebilir dedi doktor.