annekuzucum Süt beyazı akıntı oluyor birde hafif sarı akıntım oluyor. Enfeksiyonum vardı ama ilaç kullanıyordum onun için bitmek üzere. Alt karnımda da batma oluyor ama geçiyor şiddetli değil kısa sürüyor
Fulyaaa1 annekuzucum 37+6 dan selamlar bende de aşırı arttı akıntı doktorum normal karşılıyor ama bende de enfeksiyon çıktı ilaç ve fitil kullandım
Lulikli annekuzucum çok normal canım 37+1 benimde öyle hep doğuma kadar da böyle olacak anlaşılan o ki
Tugbadmr annekuzucum doğuma yakın bebek aşağı indiği için artabiliyormuş tabi kokusuz olması ve renginin sağlıklı olması önemlidir diye düşünüyorum benim de 33 den itibaren arttı
Lavantakokusu annekuzucum çok normal canım benimde o zamanlarda hatta 35ten sonra akıntım artmıştı yumurtlama akıntısı gibi. Doğuma yakın oluyormuş
annekuzucum Fulyaaa1 kullandım bende geçmedi o zaman yada İnternette doğum belirtisi olarak ta görünüyor.
Yldrmerve Bende de aynısı var doktor alttan muayne etti enfeksiyon dedi fitil ve ilaç verdi inşallah geçer
Mefat 37+ 2 Ben de her zamanki düzeyde devam ediyor akıntı arma azalma, ağrı sancı yok hiçbir belirti yok bekliyoruz
annekuzucum Tugbadmr beyaz ve hafif sarımsı Bi koku var azıcık ama çamaşır sık değişmek temiz tutmakta önemli tabi
Tugbadmr annekuzucum e bir hekiminize görünün içiniz rahat etsin ama enfeksiyon kokusu az değil çok yoğun oluyor yani benim öyle olmuştu enfeksiyon olduğu zaman
annekuzucum Tugbadmr ilaç kullandım geçmiş olması lazım inşallah geçmiştir günlük belden aşağısını yıkıyorum ayıptır söylemesi çok kötü bişey
Tugbadmr annekuzucum bende öyle yapıyordum birde bol bol kefir yoğurt ayran tükettim üstelik benimkisi inatçılaşmıştı