Gamzecemal Senem_88 benim saclarim sariydi 5 bucuk aya kadar bekledim sonra sadece sari yerleri dibe surmeden siyah yaptim kendi sacim siyah oldugu icin kendimi cok cirkin hissediyordum doktora sordum bisi olmaz dedi suan 25+3um bi sıkıntı olmadı bende
Miiiii Senem_88 ben ombre yaptirmistim dipleri kendi rengimdi hic degdirmedim diplere uclarini actirmistim soeun olmadi diplere gelmedigi surece bişey yok yani sac diplerine
user124578 Senem_88 normalde boyatmayan biriyseniz bence boyatmayın ben ara ara boyarım öyle düzenli değil beyazım yok maksat renk değişimi ama iki hamileliğimde de boyatmadım nolur nolmaz diye
Theia Benım arkadasım 3 ayını dolduktan sonra bitkisel boyaylamkomple boyadı. Ben boyamadım hala. Belki yaza doğru facelight ombre tarzı yaptırırım
Senem_88 Benimde bakır hep boyatırım şimdi çıktı baya dipleri kötü oldu o yüzden sordum 🙂Teşekkürler ☺️