Aysenurz Korse hakkında kafam çok karışık kullanmış olanlar veya bu konuda bilgisi olanlar aydınlatabilir mi? gebelikten önceki ölçümüze göre mi alacağız? doğumdan ne kadar sonra kullanılmalı? günde kaç saat takılmalı? gibi gibi
Cotanakk Aysenurz ben owli aldım onun ölçüsü var gebelikte karnınızı ölçüyorsunuz vs ona göre bedeninizi seçiyorsunuz ama ne zaman kullanılacak vs bilmiyorum ben doğumdan eve geldikten sonra kullanmaya başların diye düşünüyorum
Lulikli Aysenurz ben direkt korse tayt aldım şuanki kilomu düşündüm en az 5 kg bile gitse hangi beden olur dedim o bedeni aldım. Bakalım 2 hafta sonra doğurmuş olacağım 4-5 gün sonra kullanmayı planlıyorum ama doktoruma sormadım henüz soracağım 😊
Aysenurz Cotanakk owli de çok güzelmiş evet ona da baltım da sonra yamunaya karar verdim kıyafet altında pot durmasın diye bir de owli kalın geldi benimki biraz yaza doğru olacak.. kararsızım ama owliyle başlayıp sonra yamunaya geçebilirim yamuna çok dar
Aysenurz Lulikli Kolayca doğurursunuz inşallah. ben eski bedenime dönmek istediğim için o bedenime göre aldım ama baya dar yani nasıl olacak bilmiyorum da önce bir beden büyük takıp sonra mı buna geçsem diyorum.. doğumdan sonra deneyip karar vereceğim sanırım.