Filiz123 Tugbadmr adet gününden önce yaptırsam kan testini doğru çıkarmı canım daha adet günüme 5 gün var
Tugbadmr Filiz123 idrar testi çıktıysa kan hayli hayli çıkar hemencecik bir sağlık ocağına uğra derim ☺️
Filiz123 Melismomyy ayyy çok heyacnlıyım bir yandan sevinmeye korkuyorum ya değilsem diye adetim geçtikten sonra mı kan testi versem
Filiz123 annekuzucum canım dün normal testle yaptım https://resimyukle.io/r/LC8Psp6ZG8 oda bu şekilde emin olmak içinde bugün ilk idrarla erken testle yaptım adetime 5 gün var
Afra_123 Bu ikinci çizgi ne kadar sürede belli oldu o çok önemli ilk 10 dakikada çıktıysa kesinlikle gebelik vardır benim de öyle olmuştu çünkü aynı gün gidip sağlık ocağına kan testi verdim sonuç pozitif çıktı ☺️
Filiz123 Afra_123 canım ikinci çizgi İnan 1 dakika içersinde oluştu dünde yaptığım testte hemen oluşmuştu
karakiz1 Filiz123 Yani pek yanlis olcagini zannetmiyorum adetime 4 gun varken kaset testte cikti silik bi sekilde
Afra_123 Filiz123 bebiş var o zaman ☺️ ben korunmasız ilişkiden 12 gün sonra test yaptım adetine daha vardı bı kaç gün aynı sizinki gibi silik çıktı. İdrarda çıktıysa kanda da çıkar . Bugün bı kan testi verin bence . Hayırlı uğurlu olsun ☺️
mucizevar Filiz123 bende adetime 1 gün kala böyle silik çizgiyle öğrendim bence hamilesiniz.Ama kan testi verin sonrada ben 2-3 güne bir kan verip beta hcgnin yükselip yükselmediğini kontrol etmiştim.şimdi 17 haftalık 🙂
Filiz123 mucizevar Allah hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin canım inşallah bende hamileyimdir dünde bugünde test yaptım adetime 5 gün var kan testi için beklemeli miyim
Filiz123 Afra_123 ayyy inşallah vardır kandada yanlış gösterme ihtimali olur diye korkuyorum adetimin gecikmesini bekleyim diyorum
mucizevar Filiz123 amin canım bence adet gününe 1 gün kala kan testi yaptırabilirsin benim beta değerim yükselmişti testine göre var gibi görünüyor çünkü 🙂
Afra_123 Filiz123 5 gününü boş yere düşünmekle gecireceksin . Ben olsam beklemem gidip öğrenirim hiç olmazsa bı kesinlik oluşur ama bebek var yani bariz
Zeynepun Filiz123 bende 5 gün ksla adetıme yapmıştım boyle çıkmıltı canım adetım gecıkınce kan verdım hamıleydim darısı sana 🙏☺️
Filiz123 Zeynepun ayyy inşallah canım Allah seninde hayırlısıyla kucağına almayı nasip eder inşallah bende hamileyimdir
Filiz123 benimmdunyamm hemen 1 dakika içinde çıktı canım ama benim adetime 5 gün var yanlış gösterme ihtimali var mı
benimmdunyamm Filiz123 kan ver bir canım normalde adet öncesi test yapmayın diyor doktorlar kimyasal gebelik çoğu kadın gecirirmis pozitif çıkarmış ama doğru da olabilir çok öğrenen insanlar da var kan ver en iyisi
Filiz123 Afra_123 canım zaten kaç gündür düşünmekten stresten ölecektim 7/24düşünüyorum en sonunda emin olmak için test yaptım ama halen emin olamadım ya yanlışsa diye 😔😔
Edafkrt Hamilesin gözünüz aydın arada kalcak bi durum yok eğer her hangi bi ilaç kullanan zorunlulugunuz yok ise bekletin kan için ama yoksa gidin kan verin en azından içinizde rahat eder Allahım sağlıkla kucagunuza almak nasip etsin