Tugba_k5 valla ben de beni öncesinde çok korkuttukları için inanılmaz stres oldum gidene kadar. Sezaryen gulyabani gibi bi şeydi benim gözümde 😂 24 saat doğum sancısı çektim + fitil ama bebek gelmeyince mecburi sezaryen oldum bi anda. Şimdi diyorum boş yere korkmuşum o kadar gerçekten. Tamam başta ağrılar oluyo biraz ama hiç benim arkadaşlarımın bana anlattığı gibi öldüm bittim değil 😂