UrazKutay_Mom senin migren daha kotu demekki , bende normalde parol icmem arveles icerdim, hamile kalinca mecbur parol iccen dediler eyvah dedim parol ne isime yaricak bise yaramaua bi hap benim gozumde ama oyle olmadi her zaman gecirdi cok sukur ama bazen gecirmiyo hamilelikten heralde , kayinvalimde senin gibi , acille gidiyor igne olup geliyo her migren tuttugunda, simdi isin cok zor hep oyle geciriyorsan , Allah yardimcin olsun doktorunla konustun mu peki belki baska agri kesici verebilir mecbursun sonucta bebege cok etki etmicek bi ilac boylede yasanmaz bide cocugunda varmis onunla ilgilenmen lazim oda zor suan , bide.bi yontem var isaret parmagin ile bas parcagin arasimda.bi sinir noktasi varmis beyine etki eden bas agrilari icin ise yaradigini soyleyen var ona bi bak netten bi dene hafifletir belki