Suliya Kızlar doktora gittim tiroidim 3 buçuk çıktı ilaç alıyorum ama 1 sene oldu 4 ay bazen korundum 8 aydık full korunmadım ama gebelik yok bugün yine test yaptım yok kesin erken gebelik testi yaptım adetime 2 gün vardı ama napsam olmuyor amuda kalk yok duş alma yok kaç saat uzanıyorum yok düşük yaptım ondan sonra enfeksiyon kaptım ilaç fln içtim geçti ama karnımda hepppp ağrı hergün adetim sanki yani hamile kalmak için ne yapmak gerek artık sanırım umudumu yitirmeye başlıyorum ovulasyon kiti öneren varmı hiç denemedim kızlar hamile kalmak için birşey yaptınızmı banada taktik verin
Htc0606 Suliya benimde 6 7 ay önce öldü kalpleri durdu kürtaj oldum . Sonra olmadı pharmaton kullandım vitaminlerim düşük diye 1 ay içinde kaldım belki etkisi olur
Lara35 Suliya öncelikle Allah hayırlısıyla sağlıklı gebelik nasip etsin herkese 🙏 Bende benzer durum yaşadım nisan 2020 de düşük oldu kürtaj oldum.Eylül 2021 de hamile kaldım yani 17 ay boyunca tekrar hamile kalmak için bir sürü şey demedim 🙈 soğan kürü-bal polen propolis karşımı-spor-düzenli ilişki-Sağlıklı yaşam-Ankara’daki en fenomen ilk 5 doktora muayene(çikolata kisti ver dediler tedavi lazım dediler ) -Devlet hastanesi infertilite bölümüne gittik -En son şuan ki doktorum Ebru hanıma gittim kendisi eşimde bende bir sorun olmadığını ama HSG (tüp filmini) görmeden bişey diyemeyeceğini belirtti .Doktorum beni uyutarak ilaçlı HSG filmini çekti .Tüplerinde bir sıkıntı yok ufak bir tıkanıklık varsa bile ilaç vererek film çekildiği için artık açıldı dedi .2 gün sonra denemeye başladık . Ve ben o HSG filminden 25 gün sonra yaptığım testte hamile olduğumu öğrendim .Şükür şuan 26. Haftadayım. Yani bir kere hamile kaldın sıkma canını ve benim yaptığım gibi boş şeylerde deneme ben pişman oldum keşke en başından 1 yıl deneyip olmayınca doktora gitseydik dedik.Şimdi sende ister devlet hastanesine istersen özele gitmelisin büyük olasılık Eğer eşinde ve sende hormonal bir sorun yoksa HSG filmi çekip bakılır zaten sonrasında tüpler iyice açıldığı için 1 aylık denemede Allah’ın izniyle olur .
Aselimm23 Kesinlikle önce kafadan silmeli düşünmemelisin, ne kadar gebe kalmaya odaklansan süreç uzar, RABBİM hayırlı birşekilde nasip etsin inşALLAH
Lara35 Suliya ahhh ben ovulasyon kitlerinden 120 adet aldım düşün sürekli yaptım durdum .Neler Neler yaptım 🙈bir önceki yazıda Dediğim gibi HSG filmi sonrası adetim 2 gün geçti o an evde gebelik testi yoktu tam 7 tane ovulasyon testi yaptım hepsi pozitif çıktı 😅 Allah Allah dedim bunlar yumurtlama testi ama benim yumurtama değil adet zamanım .Eşim maç izliyordu bitsin gece acile gidelim istersen dedi(Maç sanki çok önemli ) 😅 maç bitti saat 22:00 gibi devlet hastanesi aciline gittim betahcg baktırmak istiyorum dedim kan aldılar sonra eczaneden gebelik testi aldık bi ucuzundan bi pahalısından ikisini yaptım eve gelince pozitif çıktı 🤭 2 saate kan sonucu çıktı 950 birimdi yani yaklaşık 4-5 haftalık gebelik ertesi gün doktora gittik şükür bu şekilde oldu 🙏Bence sende bir doktora gidip HCG ilaçlı yumurtalık tüp filmi çektirmelisin canım çoğu benim durumumda olan kadında işe yarıyor .