@Tugbaslan3458 Çok geçmiş olsun, bende üç gün oluyor covid atlatalı 11 haftalık gebeyim. Ben de senin gibi endişelenmiştim bir şey olur mu diye ama bir kaç gün ateşim çıktı, eklem ve boğaz ağrılarım oldu Parol kullandım 3-4 güne toparladım. Sürekli bebeğe bi şey olur mu diye düşünüp kendini üzme iyileşme sürecin gecikir, bol bol dua et en nihayetinde Allah ne yazdıysa o olacak herkesin başına gelebiliyor.