Anne20 17+6 hamileyim dun burumdan biraz kan gelmiwdi oda çok diğil 2,3 damci ama simdi laxda formasında kan duwdu sonrada burnumu sildikce kan geldi sizce bu hafdada normal mi dokdora gozukmelimiyim
Zeyyyn Anne20 gebelikte burun kanaması olablyor kılcal damarlar çatlamaya daha musait oluyor gebeliğim Boyunca kanadı çok aşırı olmadıkça bir sıkıntı olmaz canım tansiyonunu ölç bir bak bide
Minnakkurabiyeveannesi27 Anne20 kuzum korkma benim de ilk burun kanamam 12. Haftada başlamıştı kan akışı hızlanıyor vücutta birde hormonlardan dolayı burun mukozası kuruyor o yüzden damarların çatlamasına sebep oluyor aşırı derece olmadığı sürece korkma bende ayda 2-3 defa oluyor
Nistik Anne20 gebelikte vucud 2 kat kan üretiyor. Basınçtan dolayi burun kilcal damarlari kaldiramiyor. Benimde surekli geliyo çok gelmediği surece sıkıntı yok
Minnakkurabiyeveannesi27 Anne20 korkma canım ama aşırı derece de kanama olursa bir doktora basvur birde burnun kanadiginda başını sakın geriye yaslama
Nistik Anne20 Benim burnum çok kanamıyor siliyorum ztn geçiyo ama ne zmn sümkürsem hep kan geliyo az az.