Akşam 11 buçukta bir kaç damla ile başladı sonrasında bir kaç kere idrar yapar gibi birden geldi hala da arada geliyor. Yatışım yapıldı. Doktor sabah gelecek Ciddi bir sancım yok. Bu kadar erken beklemiyordum 😒 dua edin bana. Tecrübeli anneler ne önerirsiniz