Kızlar allahım isteyen herkese yaşatsın inanmadım bu sefer de negatifi göreceğim sandım bugün son kalan erken gebelik testimi de yaptım o kadar net pozitif çıktı ki buraya da resim atmıştım dün hcgm 0çıktı bugün 14 mutluyum allahım bu bebeğime sağlık versin ve sağlıkla almayı nasip etsin inşallah isteyen herkese de rabbim yaşatsın bu sefer negatif olursa ağlamayacağım dedim ama pozitif oldu ağladım olsun ağlamaya razıyım tekrardan düşükten sonra hamile olduğunuzu görmek çok güzel bir duygu inşallah sağ Salim doğurmayı bakmayı nasip eder rabbim