Bsra44 Kizlar dis eti iltaabm var dün doktor antibiyotik ve parol yazdi kullanmadm henuz hcbirini parol kullanmayi dusunuyormda icim hc rahat deil bebegime zarar vermez dimi dunden beri agriya katlaniyorum ama parol icip icmemek arasinda kaldim evde yapabilcegm bsey warmi ne rahatlatir disimi kanal tedavili dis etim agrio kalp gbi atiyo
Sakvsr Bsra44 bence antibiyotiği mutlaka kullanmalısınız evet ağrıya dayanabilirsiniz ama enfeksiyonunuz yayılabilir ki zaten doktorunuz zararlı olan birşeyi önermez sizr
Bsra44 Sakvsr doktor parol kullan ama antibiyotigi zr drmda kalmadkca kllanma dedi suan dayanamayacak gbi deilm sadece parol kullanp kullanmamak arasnda kaldm
Sakvsr Bsra44 doktorunuz tabikş daha iyi bilir ama enfeksiyon varsa antibiyotiksiz nasıl geçicek onu anlayamadım ben parol konusundada benim doktorum nadir ilaçlara izin verdi birisi parol şurup diğeride rennie duoydu canım zararsız dediği ilaçlar