Ogretmenanne bende 34. Haftadayım benimde kasıklarımda bazen adet ağrısı bazen iğne batması şeklinde kısa süreli ağrılar giriyor normaldir diye düşünüyorum bir hafta önce doktorda bir sorun yoktu çünkü çok ayağa kalkmamaya çalışıyorum sende öyle yap yorma kendini ama araştırdığım kadarıyla normalmiş bu haftalarda