Ozininbebeleri Selamlar 16+5 hamileyim.Bir oğlum var adı Ali Çınar nasipse 2. oğlumuzu bekliyoruz.İsim Yaman koyacağız İnşAallah yanına 2. İsim önerilerinizi söyler misiniz?🙏🏻🎈
Imasleeper Ozininbebeleri Yaman ali de çok uyumluda onu baştan kapmışınız 😂 Yaman asaf olabilir, yaman furkan, yaman ediz, aklıma gelenler şimdilik bunlar 🙃