Ben Gökhan kılıç a gidiyorum gayet memnun kaldım. Antalya’dan geldim bir çok özel hastaneye gittim orada Gökhan bey kadar detaylı muayene etmediler. Ayrıca burada Gökhan beyden sonra medipole gittim ama oradaki doktordan da memnun kalmadım kanamam olduğu halde üstünkörü muayene etti .