11mrv11 Hangi kremi kullanıyorsunuz? Hangilerinden memnun kaldınız? Ben ikisi arasında kararsız kaldım 🙃
iremcannn1907 11mrv11 ikisini de kullandım bepanthol kesinlikle. Sudocrem pek fayda etmedi kullanması da zor krem yapısı hemen dağılmıyor sanki
Denizyildizi1 11mrv11 Her bez değişiminde değil de günde 1 veya 2 defa sürüyordum çok etkili pişik olduğunda bile hemen geçiyor bepantol kullandim hiç memnun kalmamiştim