Haklısın canım ama her ismin anlamı gerçekten öyle olmuyor. Benimde kızım olcak ismini buğlem koymayı düşünüyorum. Ama herkes anlamı yok güzel değil dedi. Anlamı öyle değilmiş cenneti müjdeleyen melek diye biliyorum ama öyle değilmiş. İçimden o isim geldi kimseyi dinlemedim herkesin gönlünden ne geçiyorsa onu koysun. Uzay, atlas, Eylül , misket yabanci isim koyanlar var şimdi kime ne diyebilirsin tabiki karar annesinin ☺ ismiyle yaşasın bebişin canım