Merhaba kızlar doğum yapalı tam 17 gün oldu bebisimi kucagima almak nasip oldu çok şükür ben 40+3 de doğum yaptım hiç bir sancim acilmam yoktu suyumda gelmedi nişan da gelmedi cok iyiydim doktorum gün verdi pazartesi sabah gel suni sanciyla doğum yapicaz dedi normal doğum yapmayı çok istiyordum sezeryandan aşırı korkuyodum doktorun böyle demesi beni cok mutlu etti pazartesi sabah gittim tahliller yapildi yatışım yapildi ve suni sancı takıldı 6 saat takılı kaldi ve ne gram sancım vardı ne de açılma doktor suniyi durdurdu o gün icin dinlen ye ic takıl dedi saat 16.00da suniyi kestiler o gece hastanedeydik sabah oldu tekrar suniyi taktılar sabah 8de 11 e kadar kadar suni takılı hala acilmam ve sancım yoktu tabi moralim çok bozuldu sezeryan olacaktım hissediyodum astımım var ve aşırı korkuyodum panik başladı ağlamaya basladm kriz geciriyodum korkudan doktor 11de suniyi kesti ve sezeryan dedi hobaa direk ameliuayhaneye hazirlik başladı ve ben deli gbi ağlıyorum doktorum sakinleştirici vercem rahat ol yarım saate odadasin dedi biraz sakinleştim belden uyusturdular ve gerckten sakinleştiricinin etkisiyle ne oldu ne bitti anlamafm ve bebişim omuzumdaydi ohhhhhhh dedim çok şükür bittiii odama geldim bebeğim geldi hersey iyiydi ve iyiki sezeryana hemen almışlar bebek kakasını yapmış Allah tan hic bir sıkıntı yok ikimizdede benimde hikâyem böyle sezeryan olcaklara bunu hiç yasamayanlara diyeceğim o ki ağlayarak kriz gecirerek gittim ama mükemmeldi diyorumki ben normal doğum yapamazmisim sonrasinda ne cok acım ağrım oldu nede sizlamam cnku hemen agri kesici yapiyolar ve ben sezeryanimin o günü aksami ayaga kalktm 17 gun gecti hala ayaktaym o günden beri hic yatmadm korktuğum ve umdugum gbi değilmiş benimde hikâyem böyle sizlerle paylaşmak istedim inşallah bebislerinizi kucahinaiza sağlıkla alırsınız hamile kalmak isteyen arkadaşlara da rabbim tez zamannda nasip etsin bu muhteşem bi Duygu o koku İlk görüş ve anne baba kardes gbi bi Duygu değil bu evlat bambaşka biseyy rabbim isteyen bekleyen herkese en güzelini en sagliklisini nasip etsin inşallah ❤️