Blge1 37.haftaya girdik çok heycanlıyım sizlerde durumlar nasıl doğum şekliniz bellimi? Biz ultrasonda iki hafta önde gidiyorduk bakalım şuan nasıl kilomuz.Cumartesi gideceğiz kontrole🥰
CerenArslan1 Blge1 Rabbım sağlıkla kucaklarimiza almayı nasip eylesin 36+4 olduk bizde normal doğum pozisyonunda kilosu gelişimi gayet iyi dedi doktorumuz nstde hafif sancim çıktı bugün haftaya bir daha gidicez bakalım her hafta çağırılıyoruz son hafta olunca 🥰
Ozlem2206 Blge1 36+1 37de çatı muayenesi olucakmışım merakla başıma ne gelir diye bekliyorum inşallah acılı bir işlem değildir 😌
Busranurtopal Blge1 Biz de 00.00 itibariyle 37 olduk 🤗 3 Mart’ta sezaryen doğum ile kavuşacağım oğluma. Çok heyecanlıyım, sabırsızlıkla da var tabi… Geçmiyor son hafta…
Blge1 CerenArslan1 benide çağırmıştı ama randevu alamadım randevusuz gitsem bakarlar heralde özel hastaneye gidiyorum😑
Blge1 Ozlem2206 benide çağırdı bu hafta ama çatı muayenesinden bahsetmedi hiç bakalım yapcakmı ben sezeryan istiyorum aslında ama 😂
Zelaldua Bende çatı muayenesi olucam korkuyorum kanama riski olabiliyormuş acaba ne yapıyorlar ki kanama riski var anlamadım ha
ElifSencan123 Çatı muayenesinin bir zorluğu yok aslında bu benim ikinci dogumum olacak inşallah ilki de normaldi buda normal şuan geçen çatı muayesi de oldum önemli olan kendinizi kasmayip geri çekmemek saniyelik birşey hemen oluveriyo
Dileekyldz Blge1 Ara hastaneyi doktor ordaysa vezneden kayıt açtırıp olabilirsin özel hastane de randevu sıkıntısı yok
Blge1 Ozlem2206 Bakalım geçen sefer doktoruma söylemiştim o normal doğumdan yana ama yine söyleyeceğim🤣
Blge1 Busranurtopal sizin tercihinizmi sezeryan olması bende sezeryan istiyorum ama henüz gün vs. Söylemedi ve normal doğumdan yana doktorum. Bu hafta gideceğim bakalım gün verecekmi
Busranurtopal Blge1 evet ben 34.haftamda konuştum doktorumla. 15 haftadır hemoroidle uğraşıyorum, doktorum normal doğumdan sonra daha çok zorlanabileceğimi söyledi. Tercihi bana bıraktı. Ben de sezaryen istedim. Günümüzü aldık. Hayırlısı neyse o olsun