Melissq11 40 haftalık hamileyim doktorum nst sonuclarimi beyenmedi ac oldun için olabilir dedi serum bağladılar korkmalimiyim kizlar
Brcntyfr Melissq11 yok su takviyesi yapiyo normal benimde bi ara kalp atisi 170e vurdu nst de iken baglayan kiza soyledim 3 4 bardak su ic dedi ictim ve duzeldi. Hayirlisi seninki gelmek uzere zaten insallah sknti olmaz.
Elizan28 Eğer AC gittiusen bebegin hareketleri yavaşlığı. Nstye girmeden once tatlı yediriyorlar yada karnini doyur gel diyorlar. Serumdan korkmayın bende yedim serum.
58Vildan bebek haraket etsin diye bağlamıştır canım hiç korkma yakınına çikolata ve yiyecek bişeylerde aldır